Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Milers de persones s'han deixat endur per la llum, a través d'aquesta proposta que acosta les arts a la mirada
La Nit de la Llum va omplir els carrers de Sineu amb els milers d’espelmes de Contrallum, un esdeveniment que mostra la llum i les ombres del patrimoni del poble.
Sineu queda a les fosques per deixar brillar la llum de l’art, la història i el patrimoni a través d’un recorregut que converteix el poble en un espectacle lumínic. Onze espais del poble es varen reconvertir en una obra d’art en viu, un lloc on emocionarse i reflexionar.
Milers de persones s’han deixat endur per la llum del dia de Sant Martí, a través d’aquesta proposta que acosta les arts a la mirada.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades