L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
S'ofereixen productes de quilòmetre zero, artesania i decoració i música en viu
702
L’Ajuntament de Sineu ha organitzat la celebració d’un mercat nocturn durant el mes de setembre, per continuar dinamitzant el sector comercial local durant el mes de setembre. Avui ha estat el primer.
Aquesta nova cita al calendari de mercats es durà a terme tots els divendres del mes entre les 20 i les 24 hores al nucli antic del municipi. Aquest mercat, que compta amb la col·laboració de l’entitat ‘Mallorca Crea’, comptarà amb productes artesanals, alimentació de quilòmetre zero, decoració i música en viu per animar les diferents zones comercials.
Segons Francisca Ramis, regidora de Comerç i Mercats, “el mercadet és una ajuda pels comerciants i artesans de Sineu per recuperar-se de la crisis creada per la COVID19”.
El nou mercat ambulant artesà, que es durà a terme d’acord amb tota la normativa vigent, se suma a altres cites locals com la Challenge Ciclista de tardor o el Festival de Teatre Visual Ciclop 2021, que també se celebraran al llarg del mes de setembre.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues