L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ho han confirmat tots tres ajuntaments, després que la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural ha activat el Nivell 4 d'alerta de foc a Mallorca, Menorca i Eivissa
Imatge d'arxiu d'un espectacle de focs artificials a Navarra./ Óscar J. Barroso
281Els ajuntaments de Sineu, Sencelles i Campos, juntament amb la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural, han suspès l’espectacle de focs artificials previst per a aquest dilluns i demà, dimarts, en els municipis per risc d’incendi. Així ho han comunicat tots tres consistoris a traves de les seves xarxes socials oficials. Cal destacar que la jornada d’avui s’ha activat el Nivell 4 d’alerta de foc a Mallorca, Menorca i Eivissa.

“Malgrat tenir tramitats tots els permisos, autoritzacions i plans d’autoprotecció necessaris, a més de la reguarda de bombers, policia, protecció civil i sanitaris, la declaració excepcional d’alerta quatre d’incendis invalida qualsevol autorització prèvia per a aquesta mena d’espectacles”, ha expressat l’Ajuntament de Sineu a una publicació de Twitter, així com el de Campos a una publicació de Facebook.
El Consistori sineuer ha considerat “una absoluta prioritat el compliment de la normativa ambiental” i ha animat el poble a “gaudir de la revetlla de dilluns”, tot i la suspensió d’aquesta activitat. També ha animat la ciutadania a participar en la revetla d’avui vespre l’Ajuntament de Sencelles. L’Ajuntament de Campos, per la seva part, ha confirmat que el castell de focs artificials de les Festes de la Mare de Déu programat per a dimarts vespre es posposarà “a una pròxima festa local”.
A més, Campos ha demanat al poble “comprensió” per la decisió presa, en el marc de les festes de la Mare de Déu d’Agost: “Esperam la vostra comprensió i vos animam a gaudir de totes les activitats previstes: el Mercadet Gastronòmic, la Missa Solemne, l’Himne de Campos, el Ball dels Cossiers, el Concert de la Banda de Música, el recital de Carmen Cortés amb Gaizka Baena i el Tribut als Hombres G, que s’ha avançat a les 23.30 h”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues