El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
L'Ajuntament ha redactat un model en què recull els principals inconvenients mediambientals i socials que es derivarien del projecte
Diferents municipis del Pla de Mallorca es mobilitzen en contra del projecte que pretén obrir una macrogranja de gallines ponedores a Sineu. De fet, sineuers i sineueres ja han començat aquest dilluns a presentar al·legacions per aturar-ne la iniciativa. Sineu ja suma més de 5.000 signatures en contra del projecte.
L’Ajuntament, a més, ha redactat un model que recull els principals inconvenients mediambientals i socials que provocaria la granja. Una granja que preveu disposar de 750.000 gallines col·locades en 10 naus industrials en sòl rústic. I així ho han explicat als veïnats experts en Ecologia i Geologia, els quals argumenten que una granja d’aquestes característiques afectarà el sòl i subsol del Pla.
Els pobles veïnats de Llubí, Maria de la Salut i Lloret també s’han afegit a les accions en contra de la macrogranja. Tots els ciutadans que hi estiguin en contra es poden descarregar el formulari de les al·legacions i presentar-lo als seus respectius ajuntaments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa