L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Segons l'Ajuntament, es va celebrar per primera vegada l'any 1318. Enguany fa 701 anys
Sineu ha celebrat un any més la seva fira, la més antiga de Mallorca. Com cada any, els carrers estaven plens de gent que han aprofitat el solellat diumenge per fer una volta. Els animals han estat els protagonistes d’aquesta jornada, principalment, per als més petits de la família, que s’han pogut fotografiar amb ells.
Enguany la fira ha tengut tants visitants que han hagut d’habilitar quatre terrenys als afores del nucli per poder estacionar els vehicles.
Enguany, més de 100 corrals han exposat els seus animals i s’ha inscrit més de 60 explotacions. Un dels altres protagonistes ha estat la maquinària del camp que ha omplert el carrer de cap a cap.
Segons l’Ajuntament, la Fira de Sineu es va celebrar per primera vegada l’any 1318. Enguany fa 701 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions