Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Es permetrà l'entrada de 384 turismes i 1.132 motocicletes com a màxim diari fins el 15 d'octubre. Residents, persones amb mobilitat reduïda i vehicles elèctrics estaran exempts de la taxa
Des d’avui i fins al 15 d’octubre, l’accés a ses Illetes només acceptarà 384 turismes i 1.132 motocicletes al dia. Una mesura per evitar la massificació i garantir la seguretat dels visitants del Parc Natural de ses Salines. La majoria ho aprova però sempre hi ha alguna excepció.
La treballadora del punt d’accés situat a ses Illetes explica que quan no fa bon temps els turistes no creuen just haver d’abonar la taxa. Amb tot, quan se’ls explica que és per protegir un Parc Natural, molts d’ells entren en raó.
La taxa és d’entre 3 i 7 euros, depèn del tipus de vehicle i si és en els mesos centrals de la temporada o no.
Com en anys anteriors, l’accés és gratuït per a residents a l’illa, per als treballadors dels negocis de la zona, les persones amb mobilitat reduïda i per als vehicles elèctrics. Els híbrids guadeixen d’una reducció del 50%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana