Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Demà comença també la regulació des Cap de Barbaria que prohibeix l'accés de vehicles a motor fins al far
Primer dia de la regulació de l’accés al Parc Natural de ses Salines. 4 euros els cotxes i 2 les motos serà el que hauran de pagar per accedir-hi. El preu s’incrementarà a partir de mitjans juny. Malgrat això, els turistes veuen amb bons ulls la mesura.
La capacitat màxima autoritzada dels aparcaments és de gairebé 350 cotxes i més de 1.000 motos.
L’accés a peu, en bicicleta i per als residents és, com sempre, gratuït. Aquesta regulació que cerca protegir l’entorn, es mantindrà fins al pròxim 30 de setembre.
Tot just demà comença també la regulació des Cap de Barbaria que prohibeix l’accés de vehicles a motor fins al far. En aquest cas, estarà en marxa fins dia 15 d’octubre.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys