Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es recomana als residents que evitin les acumulacions d'aigua als seus terrenys
Després de les pluges d’agost la proliferació de mosquits ha augmentat considerablement, especialment a les zones més humides de Formentera, com són, per exemple, ses Salines. És per aquest motiu que s’han reforçat les tasques de fumigació a fi de fer front a aquesta situació.
Com que algunes de les zones d’actuació s’ubiquen dins el Parc Natural, els productes que s’utilitzen no poden ser tan agressius i, per tant, es busquen solucions alternatives als insecticides. Amb aquesta tècnica no s’acaba amb l’insecte adult, però sí amb les larves, i d’aquesta manera se’n redueix la població per evitar-ne les conseqüències.
Es recomana als residents que evitin acumulacions d’aigua als seus terrenys, que controlin els nivells de clor a les piscines i que es protegeixin amb malles els pous.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata