Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tots eren d'origen magrebí i han estat localitzats avui diumenge en aparent bon estat de salut
La Guàrdia Civil ha informat que avui diumenge s’han interceptat 13 migrants d’origen magrebí que viatjaven en dues embarcacions irregulars, tots localitzats en aparent bon estat de salut a Eivissa i Cabrera.
A la primera, que ha arribat a Sant Josep de sa Talaia devers les 9.00 hores, s’han interceptat 7 persones. Hi han intervingut indicatius de seguretat ciutadana.
A la segona, que s’ha trobat a la zona del cap Ventós de l’illa de Cabrera al voltant de les 10.00 hores, s’han interceptat 6 persones. Hi ha intervingut el Servei Marítim Provincial.
En aquest 2024 han arribat a les Illes Balears 685 migrants de manera irregular en un total de 43 embarcacions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia