Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La Policia Judicial del Cos Nacional de Policia s'ha desplaçat al lloc dels fets per esclarir les causes del succés
La Policia Nacional investiga la mort d’un usuari de la residència La Bonanova, a Palma, que ha ocorregut aquest divendres. L’avís d’urgència s’ha donat al voltant de les 11h30 del matí.
Segons han informat, les primeres hipòtesis apunten que es podria tractar d’un suïcidi però això encara no s’ha confirmat.
La Policia Judicial del Cos Nacional de Policia s’ha desplaçat al lloc dels fets per esclarir les causes del succés.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992