Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'Ajuntament de Sant Josep ha posat en marxa un pla d'emergència per precintar la zona i evitar-hi l'accés a qualsevol persona
Part d’un penya-segat s’ha enfonsat a la badia de Porroig, a l’illa d’Eivissa, i ha sepultat sis casetes de pescadors. A més, ha posat en risc l’estructura de l’hotel Las Brisas, situat just damunt la zona afectada, ben bé ran del penya-segat. Els fets varen tenir lloc aquest passat dimecres a les 21 hores, però ha estat aquest dijous quan fins a la zona s’hi han desplaçat el cap de Litoral i una tècnica municipal.
L’Ajuntament de Sant Josep ha posat en marxa un pla d’emergència per precintar la zona i evitar-hi l’accés a qualsevol persona. També n’ha informat Demarcació de Costes, l’autoritat competent, perquè asseguri la zona. No hi ha hagut cap ferit.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç