El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'informe també assenyala que un 6% dels enquestats ha sofert algun tipus de discriminació per la seva manera de ser
Imatge de la portada de l’Estudi sobre Risc de Suïcidi en Joves LGTBI de l'Associació Ben Amics
146Sis de cada deu joves LGTBI de Mallorca que han participat en una enquesta de l’Associació Ben Amics han pensat en algun moment de la seva vida en el suïcidi. És un dels resultats de l’Estudi sobre Risc de Suïcidi en Joves LGTBI d’aquesta entitat. Un informe que assenyala també que un 62% dels enquestats ha sofert algun tipus de discriminació per la seva manera de ser.
Són xifres en la línia de les d’altres informes d’àmit estatal i, fins i tot, internacional, expliquen a Ben Amics. Per a l’estudi balear s’han validat 94 qüestionaris. En una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio, la presidenta de l’entitat Tatiana Casado ha assenyalat que hi ha joves que fins el moment de l’enquesta no havien associat la discriminació patida i, fins i tot, els seus pensaments suïcides, amb la seva orientació sexual o identitat de gènere: “Molts dels joves que han respost tenen certa homofòbia interioritzada i moltes vegades fins que no avançaven en el qüestionari i veien a quin tipus de discriminació ens estàvem referint no s’hi sentien identificats”
La presidenta de Ben Amics insisteix en la importància que les famílies donin suport a les persones LGTBI i que la societat s’impliqui en la defensa dels seus drets: “No pot ésser que cada vegada que ens sentim discriminats haguem de denunciar, la societat ens hi hem de ficar, és una cosa de tota la societat”, ha dit Casado.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran