David Ordinas cerca un ajudant per al programa ‘Jo en sé més que tu Junior’. Entre els aspirants a copresentar el concurs, han estat sis els finalistes que han tengut l’oportunitat d’acostar-se al plató per demostrar totes les seves habilitats en un càsting. Tenir ganes de passar-ho bé, no tenir vergonya i ser espontani són alguns dels requisits que s’hi han demanat.
‘Jo en sé més que tu Junior’ és el nou format del concurs en versió infantil i que començarà a l’octubre. S’emetrà els caps de setmana, en aquesta casa i hi participaran nins i nines de 5è de primària, els quals hi assistiran amb l’escola.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros