L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La Guàrdia Civil ha escorcollat diversos domicilis a sa Pobla i a Palma
A primera hora del dematí d’aquest divendres, agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil, han irromput simultàniament a 3 domicilis. Dos a Palma, un al carrer de Can Cavalleria i un altre al polígon de Son Castelló; i el tercer al carrer gran de sa Pobla.
Els agents tenien clars els seus objectius. Als escorcolls dels domicilis cercaven objectes susceptibles d’haver estat robats i diferent documentació. Una hora i mitja més tard, el dispositiu s’ha desplaçat fins al carrer de Sant Fulgenci, al barri de Son Gotleu. Aquest ha estat el quart escorcoll. En arribar, els agents, s’hi han trobat que la persona a qui cercaven no era al domicili. Tot i així, han escorcollat tot el pis fins que, mitja hora després d’haver entrat, ha aparegut el jove a qui cercaven, que ha estat detingut.
Els arrests s’han produït per la presumpta implicació d’aquestes persones en 3 tipus de delictes diferents: tràfic de drogues, robatori i la posterior venda dels objectes robats.
L’Institut Armat ha donat per conclosa la fase d’explotació d’aquest operatiu, tot i que no descarten que se’n puguin produir més detencions.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues