Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
El procés d'avaluació s'espera tancar d'aquí a un mes
El Consell de Mallorca ha rebut sis candidatures per dirigir el Teatre Principal de Palma. Ara, comença el procés per avaluar-les, que esperen que es tanqui d’aquí a un mes.
Mentrestant, la programació no s’atura. Fins al mes de juny, s’hi faran 40 espectacles de teatre, música, òpera, dansa i circ.
El més imminent, aquest cap de setmana, és ‘La Reina dels Embulls’, d’Aina Zuazaga. És una proposta imaginativa per a tota la família sobre la pèrdua de la imaginació i la creativitat.
Com a novetat, a partir d’ara, les entrades es podran pagar per Bizum, i també s’allarga la promoció de dues hores d’aparcament gratuït per als espectacles familiars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions