La propietària considera que el procediment és massa lent i la conselleria anuncia que farà tests a tots els residents
Cinc usuaris de la residència i centre dia privat Elena, a Palma, han donat positiu en els darrers dies: 4 que són a Son Llàtzer i un a Son Espases. A banda, també hi ha una treballadora, que està en quarentena a ca seva.
La propietària del centre, Elena Becerra, que es reconeix “desesperada”, denuncia que el procediment per detectar els positius és massa lent, que constantment hi ha residents i treballadors que tenen febre i que des que ho comuniquen i fins que els donen els resultats de les proves passen dies. Així mateix, n’hi ha, diu, que ja no hi volen anar a treballar per por.
La conselleria de Salut afirma que tots els positius han estat derivats als centres hospitalaris i que es realitzaran tests a tots els usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres