Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Son de la companyia Vueling, que opera a la T1 de Barcelona on es van produir les mobilitzacions
Sis vols han estat cancel·lats avui dematí als aeroports de les Balears amb connexió Barcelona afectats per les mobilitzacions d’ahir dilluns a la Terminal 1 de l’Aeroport del Prat.
En concret han estat 2 vols cancel·lats entre Menorca i el Prat, d’anada i tornada. També altres dos a Eivissa. I dos més d’anada i tornada entre Son Sant Joan i Barcelona
Tots els vols cancel·lats son de la companyia Vueling. Aerolinia que opera a la Terminal 1 de l’Aeroport del Prat on es van produir les mobilitzacions. La resta de companyies que operen entre Barcelona i els aeroports balears no han tengut cap incidència.
Centenars de persones han estat afectades per les cancel·lacions dels seus vols avui dimarts dematí tot i que Vueling ja les ha recol·locades en altres avions i aquests passatgers ja han pogut viatjar a la seva destinació final.
Ara mateix, aqui a l’Aeroport de Palma i a la resta d’aeroports balears total normalitat pel que fa a les connexions aèries amb Barcelona
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor