El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Els pagesos temen que el retorn del fred mati la flor i faci minvar la producció
Les temperatures atípiques de gener i febrer han fet activar la floració dels arbres fruiters, tot i que els productors sembren de manera esglaonada diferents varietats a fi de mantenir-ne la producció durant més temps, la calor d’aquestes setmanes ja ha fet florir melicotoners, pruneres i albercoquers. Una floració abans d’hora condiciona la producció.
A una finca de Manacor, a la varietat més primerenca de melicotoners la controlen per sistemes d’aspersió contra les gelades. Un sistema d’aspersió, que en cas d’una baixada de la temperatura, banya l’arbre, congela la flor i evita que les temperatures que superen els zero graus negatius la matin. És el mateix sistema que s’utilitza amb la producció de patates a sa Pobla. Un sistema costós que no surt rendible als productors de fruita i hortalissa.
Però el principal problema dels arbres fruiters serà, segons els pagesos, la falta de fred, necessari per als cicles de la planta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió