Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

El PP acusa els socialistes de fabricar la denúncia contra el gerent de l'IB-Salut per l’expedient de reclamació de les mascaretes
Un jutjat de Palma ha obert una investigació al director general de l’IB-Salut, Javier Ureña, per deixar caducar l’expedient de reclamació de les mascaretes defectuoses de la trama Koldo. Segons la interlocutòria, que avança el Diario de Mallorca, el jutjat d’instrucció número 7 ha decidit iniciar diligències prèvies, arran d’una denúncia presentada pel PSIB-PSOE, per un presumpte delicte de prevaricació administrativa, malversació de fons públics i tràfic d’influències. El magistrat que investiga els fets ha sol·licitat un informe a la Fiscalia, per decidir si arxiva o no la causa.
La denúncia es dirigeix també contra l’empresa Soluciones de Gestión y Apoyo Empresarial SL i el seu administrador, Íñigo Rotaeche, investigat per l’Audiència Nacional en el cas Koldo. El jutge trasllada les diligències a la Fiscalia perquè s’hi pronunciï, com havia avançat Diario de Mallorca.
Els partits de l’oposició qualifiquen d’irregular la resolució del director general de l’IB-Salut, Javier Ureña, que deixa caducar l’expedient de reclamació. Mentre que Vox i PP diuen que aquest relat no és real.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc