Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El PP acusa els socialistes de fabricar la denúncia contra el gerent de l'IB-Salut per l’expedient de reclamació de les mascaretes
154
Un jutjat de Palma ha obert una investigació al director general de l’IB-Salut, Javier Ureña, per deixar caducar l’expedient de reclamació de les mascaretes defectuoses de la trama Koldo. Segons la interlocutòria, que avança el Diario de Mallorca, el jutjat d’instrucció número 7 ha decidit iniciar diligències prèvies, arran d’una denúncia presentada pel PSIB-PSOE, per un presumpte delicte de prevaricació administrativa, malversació de fons públics i tràfic d’influències. El magistrat que investiga els fets ha sol·licitat un informe a la Fiscalia, per decidir si arxiva o no la causa.
La denúncia es dirigeix també contra l’empresa Soluciones de Gestión y Apoyo Empresarial SL i el seu administrador, Íñigo Rotaeche, investigat per l’Audiència Nacional en el cas Koldo. El jutge trasllada les diligències a la Fiscalia perquè s’hi pronunciï, com havia avançat Diario de Mallorca.
Els partits de l’oposició qualifiquen d’irregular la resolució del director general de l’IB-Salut, Javier Ureña, que deixa caducar l’expedient de reclamació. Mentre que Vox i PP diuen que aquest relat no és real.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada