L'Associació de Bars i Restaurants d'Eivissa creu que són insuficients i no proporcionals a les despeses d'un local tancat cada mes
El Consell d’Eivissa i Govern aporten, en un cinquanta per cent cadascun, 4’7 milions d’euros en ajudes extraordinàries per fer front a les restriccions per la crisi sanitària. Un tràmit que només es pot efectuar de forma telemàtica, a les seus electròniques del Consell d’Eivissa i dels 5 ajuntaments. El termini per presentar les sol·licituds conclourà el dimarts 2 de març.
L’Associació de Bars i Restaurants d’Eivissa ha lliurat un decàleg de mesures econòmiques a la Delegació del Govern. Creuen que les ajudes arriben tard i són injustes.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys