Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

De moment, la Unió Europea només accepta la prova PCR per poder obtenir el certificat de recuperació
Els farmacèutics de Balears podrien començar a tramitar certificats covid als ciutadans que donin positius en les proves de detecció. Aquesta és una possibilitat que ja es treballa entre el Col·legi de Farmacèutics (COFIB) i la Conselleria de Salut, tot i que de moment el certificat covid de la Unió Europea només accepta com a prova una PCR per validar el document, que és necessari per a entrar a determinats establiments així com per viatjar a altres països.
La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha assegurat que la Secretaria d’Estat ha sol·licitat a la Unió Europea que s’inclogui també els test d’antígens per poder obtenir el certificat covid digital.
Mentrestant, l’acord al qual ja han arribat el Govern i el COFIB és la capacitat de les farmàcies per poder intervenir sobre les baixes dels positius per covid. A partir d’aquest dilluns, les apotecaries de les Balears ja poden notificar antígens positius al sistema de l’IB-Salut. No actuaran d’ofici, però sí acreditaran la validesa del test que després haurà de gestionar el ciutadà a través de la web de l’IB-Salut.
Aquesta tasca és voluntària, que cada farmàcia decidirà si pot o no donar el servei, i que el ciutadà s’haurà de seguir pagant el test d’antígen, tot i que no hi haurà cap cost addicional per l’atenció del servei.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval