Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

A Menorca, hi ha 13.471 joves nascudes d'aquesta franja d'edat, a Eivissa, són 20.873 persones i a Formentera, 1.484
A partir d’aquest dissabte, a les 15h del migdia, s’obren les agendes de vaccinació als joves d’entre 16 i 29 anys de Menorca, Eivissa i Formentera.
A Menorca, hi ha 13.471 persones nascudes entre els anys 1992 i 2005, que ja poden demanar cita a través de BITCITA. Des d’avui i fins al dia 29 hi ha possibilitat de trobar cita tant al Recinte Firal de Maó com al centre polivalent Canal Salat de Ciutadella. A partir de la setmana del 30 de juny al 6 de juliol, hi ha 3.672 cites a les agendes per aquest nou grup.
A Eivissa, els joves d’Eivissa ja poden vacunar-se a les Pitiüses des d’aquesta tarda. Són 20.873 les persones en aquesta franja d’edat que viuen a Eivissa, i 1.484 a Formentera. Les cites es poden demanar des d’avui i fins al 30 de juny. No obstant això, s’obren en la setmana del 30 de juny al 6 de juliol més de 9.000 buits en les agendes per a aquest nou grup.
Des de la Conselleria de Salut s’anima a tots els joves d’aquesta franja d’edat al fet que participin en la campanya de vacunació des d’aquesta mateixa tarda (Infovacunacovid: 971 211 999)
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases