Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
255
Aquest dimecres s’obre la veda a tot Balears per pescar raors fins al 31 de març de 2022. Amb una quantitat limitada a 50 unitats per dia i un màxim de 300 per embarcació, per assegurar que sigui una pesca sostenible.
Gràcies a les restriccions ha augmentat la seva presència i la seva mida s’ha incrementat en un 20%. A les reserves marines del Llevant de Mallorca, nord de Menorca i l’Illa de l’Aire, la veda s’obrirà el dia 2 de setembre.
La pesca del raor és principalment de caràcter recreatiu. Per aquest motiu, els pescadors tindran a la seva disposició una aplicació mòbil amb la qual podran informar a la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Alimentació de les seves captures.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Ja és a casa, a Mallorca, amb la seva família