Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Alguns experts consideren que encara té utilitat com a mesura complementària per frenar la pandèmia
L’eliminació del certificat covid a algunes comunitats autònomes ha reanimat la petició d’algunes patronals. “Nosaltres sempre hem mantingut la postura que no era legal demanar el certificat Covid perquè s’estan vulnerant lleis nacionals, i per això és una satisfacció veure que hi ha altres comunitats autònomes que el retiren”, afirma la presidenta de RBC Mallorca, Eugènia Cusí.
Alguns experts, però, consideren que encara té utilitat com a mesura complementària per frenar la pandèmia. Tot i que creuen que s’haurien de modificar alguns aspectes. Un exemple és el de l’expert en Salut Pública, Joan Carles March, qui entén que “hem d’intentar plantejar la situació que un certificat Covid ha de ser un element actiu que s’hauria de posar en marxa a totes les comunitats autònomes al mateix temps i hauria de servir per a tots els establiments on es decideixi que s’implanta”.
Però fins quan és necessari? Una pregunta que March contesta dient que la incidència acumulada i l’estrès dels serveis sanitaris haurien de servir d’indicador “per prendre decisions correctes”. Sigui com sigui, de moment, a les Illes Balears està vigent fins al 28 de febrer.
Davant aquest debat obert, la consellera de Sanitat, Patrícia Gómez, respon que “tot està damunt la taula”:
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca