Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La menció especial ha estat per ‘Jusqu’ici tout va bien’, mentre que el premi de la crítica és per ‘Bruno Reidal, confesión de un asesino’
128
L’Atlàntida Mallorca Film Festival ha conclòs aquest diumenge la seva edició presencial de 2022 amb l’acte de clausura i l’entrega dels premis de la secció oficial. Qui s’ha enduit el premi més gran ha estat la francesa ‘Softie’, de Samuel Theis, que ha rebut el palmarès del festival com a Millor pel·lícula de la secció oficial. El guardó està dotat amb 10.000 euros a la distribució.
El jurat, integrat per Leticia Dolera, Eneko Sagardoy, Nacho Vigalondo, Mateu Bibiloni, Paula Martín i Sophi Burgër, ha destacat “el seu domini del codi naturalista i la seva valentia a l’hora de confrontar la retòrica del cinema de coming of age amb realitats orfes de representació fílmica”.
La menció especial del jurat ha estat per ‘Jusqu’ici tout va bien’. Mentre que el premi de la crítica, atorgat per tres membres de l’Associació Catalana de la Crítica i l’Escriptura Cinematogràfica (ACEC) -Manel Bocero, Paola Franco i Ramón Rey- ha recaigut en ‘Bruno Reidal, confesión de un asesino’, de Vincent Le Port.
Pel que fa al premi del Públic, la guardonada ha estat ‘Soul of beast’, de Lorenz Merz.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals