Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El Consell de Govern també ha aprovat tornar als funcionaris la resta de la paga extra de 2012
El Servei d’Ocupació de de les Illes Balers (SOIB) ampliarà, aquest mes i al desembre, el seu horari d’atenció al públic amb cita prèvia. Així ho ha decidit aquest divendres el Consell de Govern.
L’Executiu pretén així donar resposta a l’increment previst de demanda de cites, a causa del final de la temporada turística. El Servei d’Ocupació atendrà les peticions de 8:00 a 14:30 i de 16 a 17:30 hores.
El Consell de Govern també ha aprovat avui tornar als funcionaris el que encara queda de la paga extra del 2012. Concretament, al personal de serveis generals i sector públic instrumental. Els ho abonaran a la nòmina de desembre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora