Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
Una quarantena de paradetes de llibres i roses s'han instal·lat a Vara de Rey, també hi ha tallers de contacontes i d'elaboració de punts de llibres.
Bona afluència de públic al Passeig de Vara de Rey durant la celebració de Sant Jordi. S’hi han instal·lat una quarantena de paradetes de llibres i roses, i no hi ha faltat l’espai pels més petits de la casa amb tallers de contacontes i d’elaboració de punts de llibres.
Diversos escriptors han signat les seves obres. Des de les llibreries d’Eivissa es destaca la bona venda dels treballs dels autors locals, sobretot de poemaris i llibres d’història. Es preveu que les activitats continuïn fins a les 8 del vespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller