Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'exministre socialista ha instat a augmentar la despesa pública
L’exministre d’Economia, Carlos Solchaga, ha assegurat que els pressupostos generals de l’estat elaborats pel govern de coalició de PSOE i Podem no preveuen tota la despesa necessària com per sortir de la crisi. L’exministre socialista ha instat a augmentar la despesa pública perquè empreses i ciutadans puguin tirar endavant.
Ho ha fet durant l’assemblea de l’Associació Balear de l’Empresa Familiar, en la qual ha intervengut per reproducció en línia. Solchaga ha afirmat que “hem de gastar tot allò que poguem i inclús un poc més”, ha conclòs.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució