Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
L'112 ha hagut d'atendre 119 incidents a Mallorca
Ben ple baixava aquest dimecres al dematí el torrent Major al seu pas per Sóller, on hi ha caigut més de 200 litres per metre quadrat en poc més de 12 hores: un rècord al municipi. El torrent ha sortit de mare i ha negat camps, carrers i diverses plantes baixes i apartaments. A més, s’han quedat sense servei de tren i tramvia.
Un altre punt conflictiu ha estat sa Pobla, on s’han desbordat dos torrents. Els veïnats d’una casa afectada per les inundacions han explicat que sempre que plou passa el mateix i que han hagut de partir. Per aquest motiu, el batle de sa Pobla ha reclamat solucions.
Fins a 11 torrents s’han desbordat a Mallorca aquest dimecres. L’112 ha hagut d’atendre a l’illa 119 incidents fins a les 18.00 hores. També s’ha negat un col·legi de Sant Joan i durant el dematí els infants més petits no han pogut fer classe.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme