Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El tram de la MA-11 entre la rotonda de Can Repic i la de l'encreuament cap a l'Horta es convertirà en una travessia urbana
El municipi de Sóller controlarà la circulació del desviament per acabar amb la saturació. Ha acordat amb el Consell de Mallorca que el tram de la MA-11 entre la rotonda de Can Repic i la de l’encreuament cap a l’Horta es convertirà en una travessia urbana. També hi haurà un vial cívic per a vianants i es prohibirà l’aparcament a les voravies.
Els cotxes aparquen de manera irregular a les voravies i fins i tot a vegades, maniobren enmig de la carretera per accedir a l’altre carril per aparcar, fet que incrementa la saturació circulatòria. Per posar fi a aquesta situació el consistori vol prohibir l’aparcament en aquesta zona.
A finals d’agost, s’obrirà un espai amb capacitat per a 200 vehicles a Can Tinet. És un aparcament dissuasiu que està actualment en construcció i que, inicialment serà gratuït però després passarà a ser regulat per ORA, com la resta d’aparcaments del municipi.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora