El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El tram de la MA-11 entre la rotonda de Can Repic i la de l'encreuament cap a l'Horta es convertirà en una travessia urbana
El municipi de Sóller controlarà la circulació del desviament per acabar amb la saturació. Ha acordat amb el Consell de Mallorca que el tram de la MA-11 entre la rotonda de Can Repic i la de l’encreuament cap a l’Horta es convertirà en una travessia urbana. També hi haurà un vial cívic per a vianants i es prohibirà l’aparcament a les voravies.
Els cotxes aparquen de manera irregular a les voravies i fins i tot a vegades, maniobren enmig de la carretera per accedir a l’altre carril per aparcar, fet que incrementa la saturació circulatòria. Per posar fi a aquesta situació el consistori vol prohibir l’aparcament en aquesta zona.
A finals d’agost, s’obrirà un espai amb capacitat per a 200 vehicles a Can Tinet. És un aparcament dissuasiu que està actualment en construcció i que, inicialment serà gratuït però després passarà a ser regulat per ORA, com la resta d’aparcaments del municipi.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran