Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Han hagut de tallar del túnel per saturació de vehicles
Aquest divendres, el túnel de Sóller ha hagut de tancar de nou per saturació de vehicles. Els accessos al poble han quedat col·lapsats per l’allau massiva de visitants, que davant el mal temps han canviat la platja per conèixer aquest municipi de la serra.
L’oficina d’informació turística del municipi va atendre durant la jornada de dijous fins a 500 persones, davant les 150 que hi acudeixen un dia normal. Els comerciants diuen que al poble hi ha molt de moviment de turistes, però que gasten poc.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992