CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'equip local és segon, amb 18 punts, i el visitant és tercer, amb 16
Entrenament del Port de Sóller. / Twitter: @cf_portsoller
83 Escolta aquí les declaracions dels jugadors dels dos equips
Sóller estarà ben pendent demà d’un partit de futbol: el que enfrontarà als dos equips del municipi: el Sóller i el Port de Sóller, segon i tercer classificat respectivament de la Primera Regional Preferent de Mallorca. Una victòria podria donar el lideratge al conjunt local, mentre que un triomf del conjunt del Port significaria superar al seu rival.
Al programa Esports 3, d’IB3 Ràdio, han parlat sobre el partit Borja Fernández, porter del Sóller, i Javi Cuartero, davanter del Port de Sóller. Per a Borja, el porter menys golejat de la categoria, “el partit és especial perquè, a més, pot consolidar l’equip al capdavant de la classificació”. Per part seva, Javi Cuartero destaca “la manera en que el poble viu aquest derbi”, al temps que confia en una victòria “per ratificar la trajectòria d’un equip que no està cridat, en principi, a ser entre els millors”. La cita, demà, a les sis de l’horabaixa, al Municipal de Ca’n Maiol.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició