Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Un grup de pescadors recreatius s'hi oposen
L’Ajuntament de Sóller va aprovar per unanimitat, en el plenari d’aquest juliol, instar al Govern central a la creació de la Reserva Marina de Tramuntana en les aigües compreses entre s’Illeta i Ses Puntes al Port de Sóller fins al Morro d’en Llobera, a Escorca, una petició que és viva des del 2008 i que aplicaria alguns canvis.
Si s’aprova aquesta reserva augmentarà el control i la vigilància en aquesta zona que cobreix unes 5.000 hectàrees i és una mesura que ajudaria a la regeneració dels recursos marins.
Tot i això, hi ha un grup de pescadors recreatius que tenen amarrats els seus llaüts al Port de Sóller, que s’ha mostrat en contra d’aquesta declaració. L’Ajuntament de Sóller es reunirà els pròxims dies amb ells per conèixer les seves reivindicacions i arribar a un acord.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo