Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els comerciants veuen amb bons ulls la notícia, tot i que hi ha qui critica que al poble no hi haurà prou aparcament
Sóller es prepara per rebre l’increment de visitants que tendrà el poble, una vegada el túnel sigui gratuït per a tots els usuaris.
El Consell de Mallorca anunciava dijous que aixecarà la barrera en els pròxims dies, després que el Tribunal Superior de Justícia de les Balears hagi deixat sense efecte la suspensió cautelar del rescat en una interlocutòria ferma, contra la qual la concessionària no pot recórrer. Els comerciants veuen amb bons ulls la notícia, tot i que hi ha qui critica que al poble no hi haurà prou aparcament davant l’increment del nombre de visitants. L’Ajuntament ja treballa per subsanar el problema i s’estudia crear nous aparcaments al poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles