El projecte que es vol executar és el d'un espai modern, conservant els elements patrimonials
L’Ajuntament de Sóller vol, ara sí, encarar la reforma definitiva del teatre la Defensora. De moment, es fa feina per apuntalar les façanes que no es van ensorrar el passat 5 de setembre, quan la teulada es va esfondrar. Amb tot, l’equip de govern veu complicat tenir redactat aviat un nou projecte.
La bastida que ha de subjectar la façana principal del teatre la Defensora ja s’ha començat a muntar. Aquesta acció és imprescindible per assegurar l’edifici abans de poder entrar-hi a treure les runes de la teulada, que va caure dins el teatre.
El consistori solleric afirma que, després de l’esfondrament, el més important és reconstruir el teatre i que ara no és el moment de parlar de depurar responsabilitats. Es fa difícil saber quin serà el cost de reconstruir el teatre. El que es té clar és que el projecte que s’executarà serà el d’un edifici modern, això sí, conservant els elements patrimonials que es puguin recuperar quan s’hagi desenrunat l’edifici.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim