Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L’oposició defensa que els comptes públics contemplin les despeses reals que suposen les festes patronals
90
Som Es Castell denuncia els constants sobrecostos de les festes de Sant Jaume. L’oposició municipal defensa que els comptes públics contemplin les despeses reals que suposen les festes patronals i per això proposa adequar el pressupost. El portaveu de Som Es Castell, Oscar Gómez, explica que el cost de Sant Jaume sol ser sempre d’uns 120.000 euros, però els comptes preveuen una despesa molt inferior. De fet, assegura que al 2015, quan van arribar a l’Ajuntament, es preveia la meitat de la despesa real. Un import que s’ha anat ampliant, però que a dia d’avui encara no cobreix el total de despeses.
Aquesta és una de les propostes que fa l’oposició d’Es Castell. També reclamen que es deixi de subvencionar amb 1.000 euros l’any la Fundació Illa del Rei. El motiu és simplement perquè els terrenys pertanyen a Maó.
De la resta de mesures destaca l’elaboració d’un pla d’usos pels Quarters amb la participació de la societat civil i un projecte per consolidació de la coberta i estructura del Duc de Crillón.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre