L'acte ha tengut lloc davant l'estàtua d'aquesta figura històrica, al barri de Son Gotleu de Palma
Homenatge de Som Mallorca a Joanot Colom el dia en què es commemora la revolta de les Germanies, que tengué lloc el 7 de febrer de 1521. L’acte s’ha celebrat davant l’estàtua d’aquesta figura històrica, al barri de Son Gotleu de Palma.
La vicepresidenta del partit, Antònia Ensenyat, ha anunciat que la formació reclamarà a l’Ajuntament que doti de placa identificativa l’obra, elaborada per Jaume Mir a petició del batle Joan Fageda el 1998.
Per la seva banda, l’historiador medievalista Guillem Morro ha oferit una xerrada en què ha explicat els fets més destacats de Colom, líder dels agermanats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.