Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
L'acte ha tengut lloc davant l'estàtua d'aquesta figura històrica, al barri de Son Gotleu de Palma
Homenatge de Som Mallorca a Joanot Colom el dia en què es commemora la revolta de les Germanies, que tengué lloc el 7 de febrer de 1521. L’acte s’ha celebrat davant l’estàtua d’aquesta figura històrica, al barri de Son Gotleu de Palma.
La vicepresidenta del partit, Antònia Ensenyat, ha anunciat que la formació reclamarà a l’Ajuntament que doti de placa identificativa l’obra, elaborada per Jaume Mir a petició del batle Joan Fageda el 1998.
Per la seva banda, l’historiador medievalista Guillem Morro ha oferit una xerrada en què ha explicat els fets més destacats de Colom, líder dels agermanats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca