Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
El Servei de Salut de Balears ha llançat un portal web per fer el tràmit
242
El Servei de Salut de Balears ha llançat la pàgina web covid.ibsalut.es amb l’objectiu d’agilitar els tràmits relacionats amb la COVID-19 i resoldre els dubtes dels ciutadans que puguin estar afectats d’alguna manera pel virus. Entre altres tràmits, aquesta pàgina web també permetrà realitzar una gestió telemàtica de la baixa laboral d’aquelles persones que estiguin contagiades per coronavirus.
Per a sol·licitar la baixa laboral és necessari tenir una PCR positiva supervisada pel personal sanitari, és a dir, no serveix un test d’antígens fet a casa. Per tant, ha de tenir una prova realitzada en un dels següents llocs:
– En el Servei de Salut
– En centres sanitaris privats, pagant la tarifa corresponent
– En les farmàcies adherides al conveni amb el Servei de Salut
Amb una prova amb resultat positiu, es pot accedir a covid.ibsalut.es/gestio per a sol·licitar la baixa laboral.
Una vegada enviada la sol·licitud, rebrà un correu electrònic que serveix com a justificant per a l’empresa. Una vegada tramitada la sol·licitud de la baixa, s’enviarà una notificació en el mòbil per SMS amb l’autorització o la denegació d’aquesta. Si s’autoritza la baixa, serà comunicada la data d’inici i de final.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros