El procés d’escolarització del curs 2026/27 començarà el 26 de març
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Aquest dimarts s'ha posat la primera pedra de la reclamada reforma i ampliació del CEIP Sant Miquel
Ja s’ha posat la primera pedra de la reforma i ampliació de l’escola de Sant Miquel de Son Carrió. I és que aquest nucli de Sant Llorenç estrenarà escola el curs 2025-2026. Es tracta d’una obra llargament reivindicada per la comunitat educativa, ja que les actuals instal·lacions, a part de petites, estaven en mal estat.
L’ampliació de l’escola ocuparà un solar que està just al devora de l’escola actual. Tendrà 225 places, 75 de les quals seran d’educació infantil i 125, de primària. Mestres i pares han estat 8 anys reivindicant aquestes obres.
El projecte, que s’ha presentat avui, contempla la reforma de les actuals instal·lacions i la construcció de noves aules i espais. Mentre durin les obres, que tendran un cost de 3,4 milions d’euros, els alumnes faran classe en unes aules modulars ubicades al costat de l’antiga estació del tren.
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial