L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

Eivissa registra també la incidència més alta de soca britànica de les Balears
Es realitza el primer trasllat de pacients Covid crítics de Can Misses a Son Espases per descarregar la pressió hospitalària. Un acord que també inclou el desplaçament a Eivissa de metges de Mallorca i Menorca, com s’ha fet amb infermeres.
Les Pitiüses registren les xifres més altes d’incidència de tot l’arxipèlag. A Eivissa, la taxa a 14 dies és de 2.234 persones per cada 100 mil habitants; i a Formentera ja ha arribat als 1.205 casos. Salut reconeix que la situació a Can Misses és “molt greu”, ja que es troba al màxim de la seva capacitat. Eivissa registra també la incidència més alta de soca britànica de les Balears.
El Comitè Autonòmic de Gestió de Malalties creu que Eivissa està a punt d’arribar al seu pic de contagis, sempre que les dades continuïn en aquesta evolució diària, on s’ha detectat una petita baixada.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí