Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Eivissa registra també la incidència més alta de soca britànica de les Balears
Es realitza el primer trasllat de pacients Covid crítics de Can Misses a Son Espases per descarregar la pressió hospitalària. Un acord que també inclou el desplaçament a Eivissa de metges de Mallorca i Menorca, com s’ha fet amb infermeres.
Les Pitiüses registren les xifres més altes d’incidència de tot l’arxipèlag. A Eivissa, la taxa a 14 dies és de 2.234 persones per cada 100 mil habitants; i a Formentera ja ha arribat als 1.205 casos. Salut reconeix que la situació a Can Misses és “molt greu”, ja que es troba al màxim de la seva capacitat. Eivissa registra també la incidència més alta de soca britànica de les Balears.
El Comitè Autonòmic de Gestió de Malalties creu que Eivissa està a punt d’arribar al seu pic de contagis, sempre que les dades continuïn en aquesta evolució diària, on s’ha detectat una petita baixada.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"