Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

L'empresa concessionària serà l'encarregada d'executar les obres
Una passa més per a l’ampliació de l’aparcament de Son Espases, amb 525 places gratuïtes. El Govern ha aprovat la modificació del contracte de concessió d’obra per incloure la reforma del servei d’oncologia pediàtrica, les urgències i el pàrquing per 1.700.000 euros.
L’empresa concessionària serà l’encarregada d’executar les obres, que duraran entre tres i cinc mesos. Encara no hi ha data per a l’inici dels treballs, però l’Executiu confia que estaran enllestits aquesta legislatura.
D’aquesta manera, l’Hospital disposarà de prop de 3.000 places d’aparcament. Els usuaris es queixen que és massa car.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions