L'empresa concessionària serà l'encarregada d'executar les obres
Una passa més per a l’ampliació de l’aparcament de Son Espases, amb 525 places gratuïtes. El Govern ha aprovat la modificació del contracte de concessió d’obra per incloure la reforma del servei d’oncologia pediàtrica, les urgències i el pàrquing per 1.700.000 euros.
L’empresa concessionària serà l’encarregada d’executar les obres, que duraran entre tres i cinc mesos. Encara no hi ha data per a l’inici dels treballs, però l’Executiu confia que estaran enllestits aquesta legislatura.
D’aquesta manera, l’Hospital disposarà de prop de 3.000 places d’aparcament. Els usuaris es queixen que és massa car.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona