La confusió es manté a les quatre barriades de Palma on s'aixequen les restriccions de mobilitat imposades per controlar la pandèmia
Després de 15 dies, encara hi ha confusió a la zona bàsica de salut de Son Gotleu. A les deu del vespre de dissabte, varen desaparèixer les restriccions de mobilitat a Son Gotleu, Can Capes, Son Canals i la Soledat Nord. Però no tots els residents n’eren conscients.
La dada positiva és que la incidència de casos de Covid-19 han davallat gairebé a la meitat en la darrera setmana. Per a molts, recuperar la llibertat de moviment era imprescindible. N’hi ha, però, que temen fer passes enrere.
Gimnasos, centres esportius i llocs de culte religiós poden reobrir a un 25% de capacitat. Això sí, tots els locals hauran de continuar tancats a les deu del vespre, ja que el risc encara és alt.
Mentre que Son Gotleu es recupera una mica la normalitat, a l’altra zona amb restriccions de Palma, la d’Arquitecte Bènnassar, les mesures restrictives per evitar els contagis es mantenen igual almanco una setmana més.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes