El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'OMS recorda que el nombre de complicacions baixa quan la taxa de cesàries s'acosta al 10%
La feina conjunta de tot el personal del departament d’Obstetrícia de Son Llàtzer ha fet que l’hospital hagi pogut baixar la taxa de cesàries. És el centre que realitza manco aquest procediment que està indicat sempre que existeix un risc per a la mare o per al fetus, però que no es pot ni es deu oferir “a la carta”, ja que comporta una sèrie de riscs.
Tot i ser l’hospital públic amb més parts del passat any, amb uns gairebé 2.000, Son Llàtzer és punter a evitar les cesàries. El segueixen, l’hospital de Manacor i Can Misses. Son Espases amb més d’un 24% i el Mateu Orfila amb un 20% són els centres públics que més fan aquesta classe de procediment. Des de Son Llàtzer afirmen que els protocols en la reproducció assistida, com ara, la implantació de només un embrió eviten els embarassos múltiples i el risc d’haver de fer cesàries. També la disminució dels parts que venen amb l’infant capgirat.
L’Organització Mundial de la Salut situa entre el 10 i el 15% la taxa ideal de cesàries i recorda que el nombre de morts maternes i neonatals baixa quan aquesta taxa s’acosta al 10%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles