Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L’àrea està oberta de dilluns a divendres, des de les vuit del matí fins a les nou del vespre
L’Hospital Universitari Son Llàtzer inicia un projecte d’humanització a la sala d’espera de l’Hospital de Dia Oncològic. Al voltant de 90 pacients visiten diàriament aquesta àrea habilitada. L’objectiu principal és intentar fer més lleuger el temps d’espera durant el tractament i, per això, realitzen diferentes activitats. Com la papiroflèxia. Fan la forma d’una papallona i dins hi escriuen desitjos i missatges positius.
“Un ho fa amb molta il·lusió, però sempre amb la incertesa de si serà una cosa que la gent acceptarà”, diu Maria del Mar Viver, infermera impulsora del projecte.
L’àrea està oberta de dilluns a divendres, des de les vuit del matí fins a les nou del vespre. Energia i força és el que cerca donar la iniciativa, així ho simbolitza la papallona, un procés de canvi, adaptació i evolució. El personal de Son Llàtzer vol garantir als pacients un lloc més agradable amb colors i desitjos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella