Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Es contruiran 277 nous xalets en parcel·les de 600 metres quadrats i amb equipaments esportius i d'oci
94
El nou complex urbanístic de Son Parc començarà a ser una realitat a partir del 2020. Aquest és el termini que a hores d’ara té sobre la taula la promotora Quabit, que ha comprat 70.000 metres quadrats edificables per 25 milions d’euros. Té previst construir-hi 277 xalets de luxe, de 200 metres quadrats i un preu de sortida per a cada un de 450.000 euros. També hi farà un hotel.
Quabit entén que és una oportunitat única, degut a que Menorca està inexplorada pel que fa a les noves promocions.
Escolta aquí les declaracions del seu director general, Javier Prieto.
Ja s’han mantingut reunions amb l’Ajuntament des Mercadal per iniciar quant abans les obres. De fet, la promotora espera poder sol·licitar les llicències en dos mesos per iniciar les obres en l’últim trimestre de l’any, amb la temporada turística finalitzada. Les primeres cases s’entregarien el 2020.
Després de fer inversions a d’altres indrets d’Espanya, Quabit aterra a Menorca, on ha vist una oportunitat de negoci gràcies a que no hi ha nova construcció
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost