Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La canera recorda que hi ha una setantena d'animals que també cerquen nova llar
L’Ajuntament de Palma posa en marxa el procediment d’adopció a Son Reus dels 25 quissons de raça intervinguts per la Guàrdia Civil en una operació d’àmbit estatal.
A partir d’aquest dijous, tothom que ho vulgui podrà presentar la seva sol·licitud. Això sí, per garantir la seguretat i benestar dels animals, s’han establert tota una sèrie de condicions per poder obtenir-los.
Els interessats podran presentar-ne la sol·licitud. El cadells s’entregaran esterilitzats, desparasitats i vacunats. Conscients, però, de la particularitat del cas, s’han establit uns requisits per poder adoptar-los. Serà important l’ordre de sol·licituds, la capacitat per dedicar-li a l’animal i també es donarà punts als voluntaris que fan feina a la canera.
Els cadells van ser localitzats per la Guàrdia Civil en unes instal·lacions on els tenien en males condicions. Una operació que també es va dur a terme a Catalunya i Canàries.
Des de Son Reus recorden que més enllà d’aquests 25 quissons encara hi queden una setantena d’animals que també cerquen una nova llar. Moixos i sobretot cans que per la seva edat, grandària o caràcter costa més d’adoptar. De les 108 gàbies per cans que hi tenen, ara gairebé la meitat estan buides. Una imatge molt diferent de la de fa 5 anys, quan molts animals van haver de compartir espai.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre