Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Aquesta festa, que no entra dins el programa oficial, el varen començar un grup d'amics fa 14 anys
I a Son Severa, complint la tradició, durant l’horabaixa han fet el canvi de murta a Can Joan Siulo. La madona de la casa ha baixat Sant Antoni de la capelleta que tenen a la façana i li ha canviat la murta, davant l’expectació dels serverins.
Aquest acte, que no entra dins el programa oficial, el varen començar un grup d’amics fa 14 anys i amb el temps s’ha convertit en multitudinari. Enguany també s’hi ha fet un homenatge a un policia local que s’ha jubilat. En acabar, han ballat els dimonis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals