El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Gran quantitat de paradetes han omplit el municipi, on l'ametla ha estat la protagonista
Multitud de persones s’han apropat a Son Servera per gaudir de la XIII Fira de Flor d’Ametler. Les cases de Ca s’Hereu han quedat petites per la gentada que hi ha anat.
Gran quantitat de paradetes han omplit el municipi, on l’ametla és la protagonista i l’hem vist crua, torrada, en forma de galeta, de pa o ensucrades. I també per a altres usos a banda del comestible, olis per a la pell, xampú i cremes. La flor de l’ametler la trobam també per a decorar els cabells o com a estampat de bosses de tela.
Aquesta fira, a més de productes gastronòmics i artesanals, inclou una mostra de maquinària agrícola antiga, que la gent ha pogut emprar i comprovar com es trencaven les ametles de manera manual, com es feia en l’antigor.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals