L'agent, i un company seu, haurien orquestrat una campanya contra Sonia Vivas per intentar acusar-la de maltractar un detingut
La regidora de Justícia Social, Feminisme i LGTBI de Palma, Sonia Vivas, ha celebrat aquest dijous la decisió de l’Audiència Provincial d’enviar a presó un dels policies locals condemnats per coaccions i falsa denúncia contra ella.
L’agent, així como un company condemnat a 15 mesos, haurien orquestrat una campanya contra Vivas per intentar acusar-la de maltractar un detingut.
Les declaracions han estat durant la presentació del programa “Jovent i Atenció a les Sexualitats”, que oferirà assessoria jurídica i suport psicològic a joves LGTBI, així com la creació d’una biblioteca específica sobre aquest tema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració