Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La regidora de Justícia Social, Feminisme i Lgtbi explica que l'Ajuntament compta amb personal tècnic amb experiència i que no tenir-ho en compte serà una pèrdua de recursos
425
16 menors tutelats de l’IMAS, víctimes d’explotació sexual infantil
La regidora de Justícia Social, Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Palma, Sonia Vivas, ha demanat aquest dimarts que el seu departament participi a la reunió convocada per l’Institut Mallorquí d’Assumptes Socials (IMAS) amb Govern, Policia i Guàrdia Civil perquè té competències en aquest àmbit i, tal com ha expressat, seria “una pèrdua potencial de treball i de recursos”.
Vivas ha mostrat el seu respecte per les “competències supramunicipals” però considera que “no es pot obviar” a l’Ajuntament que és “punta de llança” i compta amb personal tècnic amb “experiència i bagatge”.
Així, ha expressat la seva voluntat de participar en la reunió convocada per aquest dimecres encara que sigui “en qualitat d’oient” perquè el cas és “extremadament greu” i creu que hi ha “una part que no s’aborda” perquè, segons ha dit, encara que el IMAS tuteli “els nois i noies és molt difícil” que, com a institució, “arribi quan suten al carrer” i aquí és on vol “entrar com a àrea”.
D’aquesta manera, ha avançat que estan treballant en les mesures a prendre de “manera transversal” amb la “societat civil” des de l’Ajuntament, ja que en el seu departament s’aborden temes de joventut, immigració, prostitució i tracta, que es podran concretar, segons preveu, a partir de la setmana que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades